dimarts, 27 d’octubre del 2009

Qui ets tu?



La noia que podeu veure a la foto és la MARINA PARRAS!!
Sí sí, segur que us sona de veure-la per classe. Doncs bé, he decidit fer el qui ets tu d'ella perquè la considero una noia d'allò més interessant. Una noia apassionada per les plantes i els arbres, perquè és el que ha estudiat. Aquest fet em va sobtar molt. Ho vaig descobrir, quan, divendres, baixavem cap a la Tamarita, i de sobte vam fer algun comentari sobre una planta i ella va dir: però no ho veieu?? si és una no sé què (nom raríssim d'una planta) i nosaltres ens vam quedar impressionades.
Des d'aquell moment fins al final del camí cap a la Tamarita va estar dient-nos el nom de totes les plantes, i tots eren molt científics. Li vam preguntar que com sabia tots aquells noms i ens va respondre que era el que havia estudiat, i que li agradaven molt.
Així doncs, crec que aquesta foto reflecteix clarament el seu gust per les plantes i els arbres. Però no us penseu que només li agraden els arbres i les plantes, perquè la Marina és una noia molt interessant: riallera, estudiosa, positiva, alegre... Crec que té moltes virtuts i considero que m'ha ajudat molt des que vam començar la universitat, i és que gràcies a ella, les poques ganes que tenia de començar la universitat s'han convertit en esperança i il·lusió. Doncs, no em queda res més que donar-li les gràcies per ser com és i per haver-me recordat alguns del valors que tenia una mica oblidats. Espero Marina, que no canviis mai, i que segueixis igual d'aplicada! jejeje
Un petó molt gros, i fins aviat!

4 comentaris:

  1. valee clon!...jo no et dono forces per aixecar-te cada dia i anar juntes a la unii???:(

    a part d'això...MAGNIFIC ESCRIT, espero que la marina no s'emocioni molt...:)

    un petonet per les duesss!

    fins demà, i que vagi be les dues horetes del mati;)

    ResponElimina
  2. jajajajaj vaia clooon!!!!
    siii tu tambee em dones forcees!!! pero em desanimes els divendres a les 2 ultimes hores...ja saps.....
    i la marinaa m'ha motivaat a treballar!! jajaja peroo tu tambee ho reconec :)
    graciees per lu de magnific escrit!! :)
    siii les dues horetes niran genial vamos...jajaja
    un petoooo

    ResponElimina
  3. Oh!!!!!! m'ha agradat molt! tu també és molt bona companya i també m'ajudes molt.
    Treball en equip espartana! AUH!!!!!

    ResponElimina
  4. jajajajajajaja con toda la locuraaa de buena mañanaaa!!!
    ahoraa llegara la buenaa horaa y te tendre q explicaar!!
    muaaaaa

    ResponElimina